تغییر درصد جانبازی ممکن نیست/نباید شأن جانبازان زیر سئوال برود
تغییر درصد جانبازی ممکن نیست/نباید شأن جانبازان زیر سئوال برود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برای تغییر درصد جانبازی با توجه تشکیل کمیسیون ویژه پزشکی ممکن نیست، گفت: نباید با بیان اظهارات بی اساس شأن جانبازان زیر سئوال برود. به گزارش قلم پرس، زهرا ساعی با اشاره به وجود شائبه‌های مبنی بر تغییر درصد جانبازی مدیران بازنشسته، عنوان کرد: تغییر درصد جانبازی مدیران بازنشسته […]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برای تغییر درصد جانبازی با توجه تشکیل کمیسیون ویژه پزشکی ممکن نیست، گفت: نباید با بیان اظهارات بی اساس شأن جانبازان زیر سئوال برود.

به گزارش قلم پرس، زهرا ساعی با اشاره به وجود شائبه‌های مبنی بر تغییر درصد جانبازی مدیران بازنشسته، عنوان کرد: تغییر درصد جانبازی مدیران بازنشسته با توجه به پروسه پیچیده و دقیقی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد، به راحتی ممکن نیست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: برای بررسی تک تک پرونده‌های پزشکی، کمیسیون پزشکی تشکیل می‌شود و پزشکان با بررسی‌های دقیق و موشکافانه نسبت به میزان درصد جانبازی افراد اظهار نظر می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به شناختی از که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد، وی اجازه اعمال فشار برای ارتقای درصد جانبازی بازنشستگان را نخواهد داد و با توجه به حساسیت‌‎های ایجاد شده، بنیاد شهید هم نسبت به این موضوع حساس شده است.

با هر گونه تخلف باید با جدیت برخورد کرد

این نماینده مردم در مجلس در عین حال تصریح کرد: با بروز هرگونه تخلف در این زمینه به شدت باید برخورد شود و نمایندگان مجلس نیز در زمینه بعد نظارتی اجرای قانون  ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، اجرای صحیح این قانون را با جدیت دنبال می‌‎کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: نباید شأن جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس زیر سئوال برود و از خودگذشتگی آن‌ها با اظهارات نسنجیده پایمال شود./

منبع: خبرگزاری خانه ملت