تعداد شهدای دانش آموز شهید  آذربایجان‌شرقی
تعداد شهدای دانش آموز شهید  آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در کنگره ۱۰ هزار شهید استان نیز باید یکهزار و ۸۵۰ شهید دانش آموز باید به عنوان قهرمانان علمی و تحصیلی و الگوی دانش آموزان امروزی مورد تقدیر قرار گیرند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم همگرایی […]



استاندار آذربایجان شرقی گفت: در کنگره ۱۰ هزار شهید استان نیز باید یکهزار و ۸۵۰ شهید دانش آموز باید به عنوان قهرمانان علمی و تحصیلی و الگوی دانش آموزان امروزی مورد تقدیر قرار گیرند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم همگرایی نهادهای مختلف با اداره کل آموزش و پرورش استان برای به حداقل رساندن آمار بازماندگان از تحصیل اظهار کرد: این موضوع همواره از دغدغه های اصلی من بوده است.

وی افزود: خداوند متعال احیای انسان ها را از راه احیای آموزشی و تربیتی آنان میسر می داند و در این راستا، وظیفه ماست که تلاش کنیم آمار بازماندگان از تحصیل در استان به حداقل و یا به صفر برسد.

خرم اضافه کرد: معتقدم ما در قبال این فرزندان مان مسوولیت سنگینی داریم و باید با پیشنهاد عملی و برنامه ریزی مدون آن را به حداقل برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پرشور دستگاه تعلیم و تربیت استان در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان امسال ادامه داد: در کنگره ۱۰ هزار شهید استان نیز باید یک هزار و ۸۵۰ شهید دانش آموز باید به عنوان قهرمانان علمی و تحصیلی و الگوی دانش آموزان امروزی مورد تقدیر قرار گیرند.

وی همچنین بر لزوم اقدام جدی دستگاه آموزش و پرورش استان برای پاسخگویی مناسب به نیازهای فکری و روحی دانش آموزان تاکید کرد.

خرّم یادآوری کرد: اتمام طرح های نیمه تمام مدارس نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و قانون مولدسازی فرصت بی نظیری در لین زمینه محسوب می شود.

وی گفت: جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی (رینوفست) فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای علمی و فناورانه دانش آموزان استان است که در استانداری نیز  بسته خاصی برای آن پیش بینی شده است.

پایان پیام/