تداوم عملیات عمرانی در مجموعه فرهنگی باغشمال
تداوم عملیات عمرانی در مجموعه فرهنگی باغشمال

به گزارش قلم پرس، عملیات‌های بازسازی ۲ سالن دیگر از ۸ سالن باقی مانده از محل پادگان سابق ارتش در مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال، با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا می‌شود.در ادامه عملیات بازسازی پنجمین و ششمین سالن قدیمی از ۸ سالن موجود در پارک باغشمال، عملیات نصب آبرو سقف و همچنین […]

به گزارش قلم پرس، عملیات‌های بازسازی ۲ سالن دیگر از ۸ سالن باقی مانده از محل پادگان سابق ارتش در مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال، با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا می‌شود.
در ادامه عملیات بازسازی پنجمین و ششمین سالن قدیمی از ۸ سالن موجود در پارک باغشمال، عملیات نصب آبرو سقف و همچنین گچ‌کاری داخل سالن‌ها، توسط پیمانکاران مربوطه انجام می‌گیرد.
در بازسازی سالن‌های موجود تا به امروز، تمامی عملیات‌های بازسازی ۴ سالن به صورت کامل اجرا شده و ۲ سالن دیگر نیز در حال اجرا است.
همچنین تخریب دیوارهای اضافی داخلی و نخاله‌برداری و پاکسازی ۲ سالن دیگر نیز انجام گرفته و پنجره‌ها و نمای بیرونی ساختمان، بهسازی شده است که بعد از مشخص شدن پیمانکار، سقف و شیروانی و گچ‌کاری داخلی این دو سالن نیز اجرا خواهد شد.
۸ سالن نگه داشته شده از محل پادگان سابق ارتش در محل مجموعه تاریخی-فرهنگی پارک باغشمال، بعد از مرمت و بهسازی و نوسازی برای کاربری‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی اختصاص داده خواهد شد.