تخریب افراد به جای انتقاد باعث بی اعتمادی جامعه می‌شود
تخریب افراد به جای انتقاد باعث بی اعتمادی جامعه می‌شود

خبرگزاری میزان – اصغر ستایی مختاری، در جلسه کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم جیرفت اظهار داشت: این روز‌ها تیتر بسیاری از خبر‌ها در فضای مجازی عملکرد بعضی از ادارات شهرستان می‌باشد، که دیده می‌شود اکثر مطالب منتشر شده با روح انسانیت سازگاری ندارد، عده‌ای دست به تخریب زده اند و مرتبا مطرح می‌کنند که […]

خبرگزاری میزان – اصغر ستایی مختاری، در جلسه کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم جیرفت اظهار داشت: این روز‌ها تیتر بسیاری از خبر‌ها در فضای مجازی عملکرد بعضی از ادارات شهرستان می‌باشد، که دیده می‌شود اکثر مطالب منتشر شده با روح انسانیت سازگاری ندارد، عده‌ای دست به تخریب زده اند و مرتبا مطرح می‌کنند که بعضی از مدیران در دوره ریاست خود طرحی یا برنامه‌ای برای برون رفت از مشکلات نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در فضای مجازی موارد زیادی از تخریب بعضی ادارات و مدیران مربوطه را می‌بینیم، کسانی که تخریب را به انتقاد ترجیح داده اند اصول حرفه‌ای مطالبه گری را زیر پا له کرده و دست به ترور شخصیتی می‌زنند که این خود باعث بی اعتمادی بین نخبگان و مردم جیرفت شده است.

رییس دادگستری شهرستان جیرفت تاکید کرد: اکثر این تهمت‌ها و تخریب‌ها کاملا بی پایه و اساس بوده و اگر فرد تخریب شونده بخواهد از مراجع قضایی پیگیری کند، قطعا برای کسانی که تخریب را به انتقاد فروخته اند چیزی جز محکومیت نخواهد داشت.

وی افزود: نقد کردن و بیان عقاید در جوامع امروز آزاد است، اما سهل بودن ابراز نظر در فضا‌های مجازی موجب بروز سوء تفاهم علیه افراد و شخصیت‌ها می‌شود که دستگاه قضایی با شناسایی این افراد ناهنجاری‌های آن‌ها را در فضای مجازی رفع می‌کند.

ستایی مختاری تصریح کرد: حفظ آبروی مسلمان جز واجبات است و اگر کسی مدارکی دال بر گناهکار بودن مدیران را دارد می‌توانند از راه قانونی بی طرف به نام دادگاه و قوه قضائیه وارد شود و دست به تخریب نزند.

شایان ذکر است، کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جیرفت با حضور رئیس دادگستری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب و معاونین وی در محل دادگستری جیرفت بر گزار شد.

انتهای پیام/