تحول بافت تاریخی فرهنگی شهر با اجرای پروژه های متعدد عمرانی
تحول بافت تاریخی فرهنگی شهر با اجرای پروژه های متعدد عمرانی
‌طی برنامه ای فرماندار تبریز به همراه شهردار منطقه ۸ تبریز از پروژه مسیرگشایی و سنگفرش شهید علیپور بازدید نموده و در جریان امورات عمرانی منطقه قرار گرفتند.

به گزارش قلم پرس، در این بازدید علی جعفری آذر فرماندار تبریز، اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۸ را در هسته مرکزی شهر، ارزشمند و قابل تقدیر دانسته و اجرای پروژه مسیر گشایی شهید علیپور را تسهیل کننده ترافیک در هسته مرکزی شهر دانستند.
فرماندار تبریز دستورات لازم را به مسئولین ادارات آب و برق و گاز و مخابرات در خصوص رفع مشکلات انشعابی خیابان شهید علیپور صادر و بر لزوم افزایش همکاری ها با شهرداری منطقه ۸، در راستای تکمیل این مسیر گشایی تأکید کرد.
رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸ نیز در این بازدید با اعلام اینکه در حال حاضر ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح حوزه شهرداری منطقه هشت تبریز در حال اجراست افزود: با تلاش عوامل شهرداری منطقه ۸ شاهد فعالیت بالغ بر ۴۰ پروژه عمرانی در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز هستیم که با اتمام آن ها شاهد توسعه و تحول بافت مرکزی شهر خواهیم بود.
وی همچنین از اجرای چندین پروژه مسیرگشایی، به منظور حل مشکل ترافیکی در معابر سطح حوزه خبر داد و افزود: اجرای طرح های مسیر گشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه هشت تبریز، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می کند.

انتهای پیام/