تحصیل ۱۹۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه تبریز
تحصیل ۱۹۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه تبریز
رئیس دانشگاه تبریز از تحصیل یک هزار و 900 دانشجوی عراقی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، صفر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز امروز  در اولین همایش بین‌المللی مقاومت، اظهار کرد: مقابله‌ی حق و باطل در ‌طول تاریخ وجود داشته اما ظهور و بروز واقعی آن بعد از بعثت پیامبر(ص) دیده شد ‌و در دوران ۲۳ ساله‌ پیامبری‌شان تحول عظیمی در جهان اسلام ایجاد شد.

وی ادامه داد: این دوره فراز و نشیب زیادی داشت و مقابله‌ی حق و‌ باطل در شرایطی انجام شد که جبهه‌ حق بعد از رحلت پیامبر(ص) باید اتحاد خود را حفظ می‌کرد تا دچار مشکل نشود و اگر امروز گرفتاری‌هایی را در جای جای دنیا می‌بینیم، دلیل اصلی‌اش این است که نتوانستیم وحدت واقعی را بین مسلمانان ایجاد کنیم و اگر این وحدت تحقق می‌یافت، اکنون رژیم غاصب صهیونیستی هم وجود نداشت.

 نصراله‌زاده خون‌ شهدای مقاومت را نتیجه‌بخش دانست و تاکید کرد: هیچ‌کدام از این خون‌ها هدر نخواهد رفت و اگر دشمن این چنین دیوانه‌وار جنایت می‌کند، بخاطر سراسیمگی است؛ چراکه روند کنونی را می‌بیند که زمانی مردم فلسطین سلاحی جز سنگ نداشتند ولی امروز تا این اندازه قوی شده است.

وی افزود: دشمن امروز می‌‌داند که روند پیروزی به نفع مسلمانان و جبهه‌ی حق است و به‌همین دلیل دنبال فرار و نجات از این مخمصه است اما باید بداند که هیچ راه فراری ندارد و شکست خواهد خورد.

رئیس دانشگاه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قطعا روزی فراخواهد رسید که ظالمان، مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه‌ی روزگار محو شده و مسلمانان مدینه‌ی فاضله را تشکیل می‌دهند و شک نداریم که این روز دیر نیست و قطعا روزی می‌رسد که هیچ اثری از ظالمان عالم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: ما امروز به تک تک شهدای جبهه‌ی مقاومت می‌بالیم که موفق شدند عزت و افتخار بیافرینند و جرثومه‌ی ظلم و فساد را نابود کنند و اگر تفاله‌ای هم باقی‌مانده، توسط سراداران اسلام و سربازان گمنام امام زمان(عج) از روی زمین پاک خواهد شد.

 خون شهدای کرمان موجب پیروزی مسلمانان در جهان خواهد شد

نصراله‌زاده ضمن گرامیداشت شهدای حادثه‌ی کرمان، خاطرنشان کرد: قطعا خون شهدای کرمان در کنار خون شهدای جبهه‌ی مقاومت اسلامی موجب پیروزی مسلمانان در جهان خواهد شد که این امر قطعا با وحدت مسلمانان محقق می‌شود.

وی با اشاره به تحصیل یک هزار و ۹۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه تبریز اظهار کرد: تمام تلاش خود را در راستای فراهم‌کردن شرایط لازم برای این دانشجویان عزیز به‌کار خواهیم بست و از شما نیز می‌خواهیم مطالبات خود را به مسئولان دانشگاه انعکاس دهند و امیدواریم با تخصص کافی و خاطره‌ی خوش دانشگاه تبریز را ترک کنید.

انتهای پیام/