تبریز شهر اولین‌های فرهنگی و خاستگاه هنر سینما در کشور است
تبریز شهر اولین‌های فرهنگی و خاستگاه هنر سینما در کشور است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اولین‌های تبریز همه از جنس فرهنگی است، گفت: تبریز خاستگاه هنر سینما در کشور است و این نشان از فرهیختگی و نخبه بودن مردمان این دیار دارد. عابدین خرّم در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سینما […]


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اولین‌های تبریز همه از جنس فرهنگی است، گفت: تبریز خاستگاه هنر سینما در کشور است و این نشان از فرهیختگی و نخبه بودن مردمان این دیار دارد.

عابدین خرّم در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سینما ترکیب هنرهاست و تولیدات سینمایی موجب تجلی و تفوق فرهنگی یک ملت می‌شود.

وی افزود: ما از هنرمندان تشکر می‌کنیم که رسالت تولید اندیشه را به انجام می‌رسانند و خوب دیدن، خوب شنیدن و خوب فکر کردن را در جامعه ترویج می‌دهند.

خرّم گفت: این حرکت جدیدی که طی سال‌های اخیر آغاز شده خوشبختانه موفقیت‌هایی را به ارمغان آورده و امیدواریم ادامه پیدا کند و ما شاهد اوج گیری و بالندگی هنر سینما در استان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از هادی حجازی‌فر برای ساخت فیلم موقعیت مهدی، تاکید کرد: کار هنری، خطر کردن است و هر کسی که در حوزه فرهنگ و هنر، چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری، گام موثری در راه اعتلای ارزش‌های جامعه برمی‌دارد شایسته تقدیر است.

وی گفت: فیلم موقعیت مهدی سبک زندگی اسلامی،‌انقلابی و ایرانی را به نمایش گذاشت.