تاکنون هیچ عددی در خصوص مالیات سال آینده استان اعلام نشده/  اخبار و مسایل منتشر شده ناشی از بیسوادی افراد منتشر کننده است
تاکنون هیچ عددی در خصوص مالیات سال آینده استان اعلام نشده/  اخبار و مسایل منتشر شده ناشی از بیسوادی افراد منتشر کننده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه اخبار و مسایل منتشر شده ناشی از بیسوادی افراد منتشر کننده است، گفت:  تاکنون هیچ رقم و عددی در خصوص مالیات سال آینده استان اعلام نشده است. به گزارش قلم پرس، داوود بهبودی در جمع اصحاب رسانه استان، در خصوص بحث های ایجاد شده […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه اخبار و مسایل منتشر شده ناشی از بیسوادی افراد منتشر کننده است، گفت:  تاکنون هیچ رقم و عددی در خصوص مالیات سال آینده استان اعلام نشده است.

به گزارش قلم پرس، داوود بهبودی در جمع اصحاب رسانه استان، در خصوص بحث های ایجاد شده در جامعه در مورد مالبات پیش بینی شده استان در لایحه بودجه سال ۹۶، اظهار داشت: اخبار و مسایل منتشر شده در فضای مجازی در خصوص افزایش مالیات استان در سال ۹۶ صحیح نبوده و ناشی از بیسوادی افراد منتشر کننده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، افزود: لایحه بودجه تنها پیش بینی درآمدها بوده و پس از بررسی در مجلس به عنوان قانون مصوب و ابلاغ به اداره کل امور مالیاتی استان باید مطرح شود و البته تاکنون هیچ رقم و عددی در خصوص مالیات سال آینده استان اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه در این راستای نمایندگان استان باید از اختیارات خود به نفع مردم استان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: اینکه مطالبی نادرست در این خصوص در فضای مجازی مطرح می شود ناشی از بیسوادی افراد بوده، اما اینکه برخی نمایندگان استان چنین مطالبی را مطرح می کنند متاسف می شویم.

بهبودی بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولان گذشته استان امروز به مدعی بدل شده اند، زمانی که اختیارات داشتند کار چندانی انجام ندادند اما امروز برای تخریب دولت کمر همت بسته اند.

وی، ادامه داد: مالیات وصولی همیشه به اندازه ظرفیت قشر کالیاتی وصول می شود و در چند سال گذشته نیز ۱۰۰ درصد مالیات های پیش بینی شده وصول نشده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، بیان کرد: در همه کشورها دولت جامعه را با دریافت مالیات اداره میکنند و هر چقدر اقتصاد کشوری پر رونق باشد وصول آن نیز بیشتر می شود، اما در شرایط رکود اقتصادی نبایستی فشار مالیاتی به مردم وارد شوند.

وی با بیان اینکه در خصوص افزایش مالیاتی نیز بایستی به سمت مودیان جدید مالیاتی پیش برویم تا این افزایش جبران شود، گفت: تازمانی که لایحه در مجلس بررسی و تایید نشده امکان تغییر آن نیز از سوی نمایندگان وجود ندارد