بهره‌برداری از آزادراه تبریز- مرند تا پایان امسال
بهره‌برداری از آزادراه تبریز- مرند تا پایان امسال

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از ضرورت توجه به افزایش ایمنی حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان خبرداد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از پروژه آزادراه تبریز- مرند و فاز اول پروژه جاده مراغه- هشترود باشیم. به گزارش قلم پرس،از بناب، جبارعلی ذاکری شامگاه امروز در مراسم بهره‌برداری از تصفیه‌خانه […]



معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از ضرورت توجه به افزایش ایمنی حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان خبرداد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از پروژه آزادراه تبریز- مرند و فاز اول پروژه جاده مراغه- هشترود باشیم.

به گزارش قلم پرس،از بناب، جبارعلی ذاکری شامگاه امروز در مراسم بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شبکه جمع‌آوری و خط انتقال شهر خوشه مهر در شهرستان بناب به عنوان پانزدهمین تصفیه‌خانه فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اظهار کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم پروژه‌های بسیار مهم و اساسی در حوزه آب و فاضلاب در سطح کشور و استان آذربایجان‌شرقی اجرا شده و در حال اجراست که امروز شاهد بهره برداری از یکی از این پروژه ها هستیم.

وی از اختصاص ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در دور اول سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی و ۱۲ هزار میلیارد تومان در دور دوم سفر به این استان خبر داد و گفت: از این اعتبارات اعتبارات خوبی جذب حوزه آب و فاضلاب استان شده است.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در ادامه از ضرورت توجه به افزایش ایمنی حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان خبرداد و گفت: با تخصیص این اعتبارات امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از پروژه آزادراه تبریز- مرند و فاز اول پروژه جاده مراغه- هشترود باشیم.

پایان پیام/س