بهترین و منظم ترین انتخابات بعد از انقلاب را پشت سر گذاشتیم
بهترین و منظم ترین انتخابات بعد از انقلاب را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عادل آذر عضو ستاد اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حماسه پر شکوه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: از دیروز ساعت ۶/۳۰ صبح تا الان در ستاد انتخابات شرکت داشتم. شهادت می دهم یکی از بهترین و منظم ترین انتخابات بعد از انقلاب را پشت […]

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عادل آذر عضو ستاد اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حماسه پر شکوه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: از دیروز ساعت ۶/۳۰ صبح تا الان در ستاد انتخابات شرکت داشتم. شهادت می دهم یکی از بهترین و منظم ترین انتخابات بعد از انقلاب را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: به طور مستمر و لحظه به لحظه چه از طریق سامانه الکترونیکی و چه گزارشات مردمی یک انتخابات عالی در سلامت و اجرایی برگزار شد؛ البته یک مواردی در ساعات اولیه انتخابات بین ساعت ۷ تا ۸ در مورد قطعی و کندی سامانه به ما می شد اما از ساعت ۸/۱۵ به بعد کاملا روند انتخابات برگزار می شد.

وی تاکید کرد: به هیچ وقت تعطیلی روند رای گیری حتی یک نفر را گزارشی نداریم و تایید نمی کنم. ما اختلالی به جهت قطعی ip داشتیم اما به هیچ وجه در هیچ شعبه ای توقف قطعی رای گیری نداشتیم و اگر مشکلی بود از طریق آفلاین انجام می شود و بعد از راستی آزمایی ثبت احوال رای گیری ثبت می شد.

انتهای پیام/