بررسی مشکلات یک مجتمع گردشگری با پیگیری دادگستری آذربایجان غربی
بررسی مشکلات یک مجتمع گردشگری با پیگیری دادگستری آذربایجان غربی

خبرگزاری میزان – عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این استان که به منظور رفع مشکلات مجتمع گردشگری باری با بانک‌های عامل تشکیل شده بود، گفت: این جلسه به منظور حل و فصل مشکلات یک واحد ممتاز استان آذربایجان غربی در حوزه خدمت رسانی در زمینه گردشگری و […]

خبرگزاری میزان – عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این استان که به منظور رفع مشکلات مجتمع گردشگری باری با بانک‌های عامل تشکیل شده بود، گفت: این جلسه به منظور حل و فصل مشکلات یک واحد ممتاز استان آذربایجان غربی در حوزه خدمت رسانی در زمینه گردشگری و تفریحی تشکیل شده است و ما متاثر هستیم که چنین واحدی با این پتانسیل و ظرفیت فوق العاده در زمینه گردشگری و اشتغال زایی بلااستفاده مانده است.

وی افزود: بخش عمده مشکلات این واحد تولیدی مربوط به معوقات بانکی است که با نگاه مساعد و تسهیل‌گرانه قابل مرتفع شدن است و با حل مشکل این مجموعه و بهبود وضعیت کرونایی این ظرفیت خوب گردشگری استان آذربایجان غربی به توسعه و رونق خواهد رسید.

عتباتی تاکید کرد: همه ما اخلاقا، قانونا و شرعا تکلیف داریم از این واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان در حوزه‌های مختلف حمایت کنیم.

وی افزود: بخش عمده‌ای از اقتصاد استان آذربایجان غربی بر اساس گردشگری و طبیعی است که این یک ظرفیت خدادادی است و نه ربطی به تحریم دارد و نه ربطی به دلار، بلکه با تدبیر و مدیریت به راحتی می‌شود از ظرفیت توریسم و گردشگری استان آذربایجان غربی استفاده کرد و حاصل آن درآمد سرشار و کلان حاصل از صنعت گردشگری است.

عتباتی خاطرنشان کرد: باید حمایت و کمک کنیم و قدردان این چنین افرادی که چنین فضا‌ها و ظرفیت‌ها را ایجاد کرده اند، باشیم؛ چرا که ما مدیران، کارگزاران و خدمتگذاران مردم و نظام وظیفه داریم که از این فعالان حمایت و پشتیبانی واقعی و عملیاتی داشته باشیم؛ چرا که این کار به نفع جامعه، حاکمیت و امنیت و انسجام ملی و تک تک افراد است. اگر ما در جامعه رونق اقتصادی و اشتغال زایی داشته باشیم و چنین مجموعه‌هایی به طور کامل راه اندازی و به پیک خدمت رسانی برسند بسیاری از خانواده‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند و نتیجه آن کاهش آمار زندانیانی است که عمدتا به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی در زندان هستند، می‌شود.

مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی و پشتیبانی از تولید از طرفین خواست تا با تفاهم و تعامل نسبت به رفع مشکل این واحد گردشگری اقدام کنند.

در ادامه این جلسه که تا پاسی از شب طول کشید پس از رایزنی‌ها مفصل و ارائه راهکار‌های حل مشکل از سوی مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی و توافقات نسبی حاصله طرفین مصوباتی عملیاتی به تصویب اعضاء رسید.

 

انتهای پیام/