بازرسی بیش از ۳ هزار نازل عرضه سوخت مایع در آذربایجان / قبل از سوخت‌گیری به این برچسب توجه کنید
بازرسی بیش از ۳ هزار نازل عرضه سوخت مایع در آذربایجان / قبل از سوخت‌گیری به این برچسب توجه کنید

به گزارش قلم پرس از تبریز، ساسان فرشی حق رو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای  حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ۳۵۰۰ نازل  سوخت مایع و CNG مورد بررسی و آزمون قرار گرفت. وی گفت: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای در دوره‌های […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، ساسان فرشی حق رو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای  حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ۳۵۰۰ نازل  سوخت مایع و CNG مورد بررسی و آزمون قرار گرفت.

وی گفت: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای در دوره‌های مشخص در طول سال و جایگاه‌های CNG یک بار درسال با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مورد آزمون قرار می گیرند.

وی افزود: در سال گذشته  سه هزار و ۴۸ آزمون از نازل های  سوخت مایع که شامل بنزین و گازوییل است و ۴۵۲ آزمون از جایگاه سی ان جی انجام شده است.

مدیرکل استاندارد گفت: در این بازرسی‌ها اگر عدم انطباقی در دستگاه‌های نازل سوخت دیده شود برای رفع مشکل به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اطلاع رسانی شده و پس از اصلاح یا تعمیر نازل سوخت، آزمون مجدد روی آن انجام می گیرد و اگر چنانچه مشکل دستگاهی رفع شود برچسب استاندارد بر روی دستگاه نصب خواهد شد در غیر این صورت مالک جایگاه تا زمان اصلاح و تعمیر نازل سوخت امکان بهره برداری از نازل را نخواهد داشت.

فرشی تصریح کرد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌‌های نازل سوخت الزامی است و شهروندان توجه داشته باشند در جایگاه‌‌های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کرده و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱