اولین آزمون جامع شایستگی با مشارکت معاونت شهرسازی و معماری برگزار می شود
اولین آزمون جامع شایستگی با مشارکت معاونت شهرسازی و معماری برگزار می شود
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، گفت: با ابلاغ طرح جامع شایستگی از سوی شهردار تبریز، این طرح آماده اجراست و با جمع ‏بندی حوزه‌های اولویت‌دار، شهرسازی و معماری به عنوان اولین حوزه برگزاری آزمون شایستگی انتخاب شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، سید محمد ثابتی افزود: شناسایی شایستگی‌های فنی و مهارتی کارکنان در راستای ارتقاء بهره وری منابع انسانی و رتبه بندی کارکنان از مهم ترین اهداف برگزاری این آزمون به شمار می‌رود.

وی افزود: علاوه بر ارتقاء شایستگی، استفاده مطلوب از ظرفیت منابع انسانی موجود، بهره ‏مندی از تخصص و تجربه نیروهای کارآزموده، توجه به رعایت اصل شایسته سالاری، توانمندی، مسئولیت‏ پذیری و تعهد مدیران و کارکنان، متناسب ساختن توانایی و دانش کارکنان با وظایف و ماموریت های جدید، و یکسان سازی و وحدت رویه در انتصاب، تغییر پست ها و مشاغل سازمانی، از دیگر اهداف و پیامدهای آزمون جامع شایستگی است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز استفاده از نظرات خبرگان و اساتید، بهره گیری از نظر مسئولین حوزه شهرسازی و تجارب سیستم آموزشی دفتر نوسازی و تحول اداری را در تسریع برگزاری آزمون از اقدامات صورت گرفته برشمرده، ابراز امیدواری کرد مراحل بعدی آزمون در مابقی حوزه ها طبق زمانبندی معین، انجام پذیرد.