اندیشه و جهاد حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است
اندیشه و جهاد حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است
دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع تشییع‌کنندگان گفت: شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند.

به گزارش قلم پرس، زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همرزمانش گفت: سلام مولای من ، سلام آقاجان، پدر ما برای اطلاعت از شما که ولی فقیه ما هستید، مارا تربیت کرده است، پدرم افتخارش این بود که سرباز شماست، او جانش را فدا کرد تا سرباز شایسته شما باشد، نکند خدای نکرده شهادتش اندوهی بر چهره مبارک شما باشد، ما خودمان و فرزندانمان را در راه ولایت تقدیم می کنیم تا خدایی نکرده شما احساس تنهایی نکنید./

وی دامه داد: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا و با چراغ ولایت در تلاشی خستگی‌ناپذیر با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندان خود و برای فزندان شهدا بود

دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: پدرم مهربان‌ترین و عاطفی‌ترین همسر و پدری مجاهد و بی‌باک و سربازی فداکار برای ولایت بود و اطاعت از ولایت را شرط پیمان می‌دانست.

وی افزود: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود و در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد. ایمان او به خدا دشمن را در دید او به ناچیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد.

فرزند حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صیهونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک می‌لرزاند.

او گفت: امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن جهان دیدند.

دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادیخواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیریان خواهند بود.

او بیان کرد: آمریکا و صهیونیزم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنها را تیره و تار و خانه های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت.

فرزند حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را در تشییع پیکر حاج قاسم و مجاهد بزرگ ابومهدی  را نظاره کردند، امروز در تهران و فردا در کرمان نیز خواهند دید در این حماسه حضور عاشورایی ملت ایران پیام خود را به همه ملت دنیا خواهد رساند.

وی ادامه داد: به قول پدرم آقای ترامپ قمارباز، تدبیر شیطانی تو در جدایی و تفرقه بین دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک تو خالی شد و به خون و خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ حاج قاسم و ابومهدی شد که موجب پیوند تاریخی بین ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنها علیه آمریکا را برانگیخت.

دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا را از عراق را کلید زد، خانواده های سرزبازان آمریکایی که در غرب آسیا شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، عراق، یمن، لبنان و افغانستان بودند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهایشان را سپری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیزم هستی، خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد، رهبرم!  پدرم پدری داشت که در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم کنارش خواهیم ایستاد.

فرزند حاج قاسم سلیمانی  ادامه داد: امروز سلیمانی های مقاومت پیام دادند، عموی عزیزم سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، زیاد نخاله، ابوحسن عامری، بشار اسد، عبدالملک حوثی که هر کدام همچون پدرم به تنهایی برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند پیامشان را خواهند داد.

وی افزود: پدرم یک همراه دیگر داشت که همراهش بود، آقای پورجعفری که بدون پدرم آب نمی خورد او نماد یک مجاهد صادق بود که آخرسر هم در کنار پدم به آرامش رسید.

دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  تاکید کرد: همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران، امت مقاومت و آزادی خواهان جهان جای دارد، قول می دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی های پدرم که همواره زده اند و نزد خداوند زندگی میکند، بغض و کینه خودمان را با دستور ولایت علیه ظالمان حفظ خواهیم کرد.