انتقال ۴۱ مصدوم و بیمار با ۲۹ پرواز اورژانس هوایی به مراکز در مانی
انتقال ۴۱ مصدوم و بیمار با ۲۹ پرواز اورژانس هوایی به مراکز در مانی

۴۱ مصدوم و بیمار با بالگرد اورژانس هوائی به مراکز درمانی انتقال داده شدند به گزارش قلم پری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تا ۱۰ مرداد امسال, با ۲۹ پرواز بالگرد اورژانس هوائی , ۴۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند روزبه رجائی گفت: اورژانس هوائی استان تا ۱۰ […]

۴۱ مصدوم و بیمار با بالگرد اورژانس هوائی به مراکز درمانی انتقال داده شدند

به گزارش قلم پری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تا ۱۰ مرداد امسال, با ۲۹ پرواز بالگرد اورژانس هوائی , ۴۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند
روزبه رجائی گفت: اورژانس هوائی استان تا ۱۰ مرداد سال نودوپنج توانسته ۴۱ بیمار و مصدوم را ازشهرستانها به مراکز درمانی و تخصصی تبریز انتقال دهد.
وی ادامه داد: این تعداد بیمار و مصدوم به ۲۹ پرواز بالگرد اورژانس هوائی انجام گرفته, تا بیماران و مصدومین به بالاترین مراکز درمانی و تخصصی در سریعترین زمان ممکن انتقال داده شوند.
دکتر رجائی افزود: نیاز به بالگرد اورژانس هوائی توسط مسئولین و کارشناسان فوریتهای پزشکی و درمانی نسبت به وضیعت سلامتی بیمار صورت میگیرد.
وی همچنین افزود: پرواز بالگرد اورژانس هوائی محدودیتهای تخصصی دارد که از جمله وضیعت جوی و زمان پرواز از بالاترین محدودیتهای میباشد.