امکان رای دادن را برای همه مردم استان فراهم می‌کنیم
امکان رای دادن را برای همه مردم استان فراهم می‌کنیم

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آماده اخذ رای مردم استان در روز جمعه هفتم اسفند هستند، گفت: تلاش می‌کنیم تا امکان رای دادن را برای همه مردم استان فراهم کنیم. به گزارش قلم پرس: اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان، با اشاره به استقرار ۲۸۸۹ شعبه اخذ […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آماده اخذ رای مردم استان در روز جمعه هفتم اسفند هستند، گفت: تلاش می‌کنیم تا امکان رای دادن را برای همه مردم استان فراهم کنیم.

به گزارش قلم پرس: اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان، با اشاره به استقرار ۲۸۸۹ شعبه اخذ رای در سراسر استان که ۷۱۱ شعبه آن سیار خواهد بود، افزود: تلاش ما این است که حتی یک نفر از مردم استان نیز از رای دادن بازنماند و بر این اساس تمهیدات لازم برای انتقال صندوق‌های رای به همه نقاط استان فراهم شده است.

وی افزود: خودرو به اندازه کافی در اختیار فرمانداران قرار داده شده و برای مناطق صعب‌العبور که امکان تردد خودرو وجود ندارد نیز بالگرد پیش‌بینی شده است.

دکتر جبارزاده با بیان این که ۴۵ هزار نفر انتخابات را در استان برگزار می‌کنند، گفت: این عدد نشان می‌دهد که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مردمی است و آن را خود مردم برگزار می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و حضور گسترده مردم انتخابات در کمال آرامش برگزار شود و برگ زرین دیگری به افتخارات ملت ایران افزوده شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی که با تولید و پخش برنامه‌های متنوع در ایجاد شور و شوق انتخاباتی در استان سهم بسزایی ایفا کردند قدردانی کرد.