امروز هر مدرسه یک سنگر است/ آینده کشور در انتظار جوانان است
امروز هر مدرسه یک سنگر است/ آینده کشور در انتظار جوانان است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: قطعاً اگر روزی پشت سنگرها و خاک‌ریزها از کشور دفاع کردیم، امروز نیز هر مدرسه یک سنگر است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم، آغاز سال جدید تحصیلی  و افتتاح چندین پروژه عمرانی آموزش‌ و پرورش استان، با اشاره به هم‌زمانی […]

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: قطعاً اگر روزی پشت سنگرها و خاک‌ریزها از کشور دفاع کردیم، امروز نیز هر مدرسه یک سنگر است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم، آغاز سال جدید تحصیلی  و افتتاح چندین پروژه عمرانی آموزش‌ و پرورش استان، با اشاره به هم‌زمانی آغاز مدارس با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: قطعاً اگر روزی پشت سنگرها و خاک‌ریزها از کشور دفاع کردیم، امروز نیز هر مدرسه یک سنگر است.

وی افزود: جوانان ما باید در این مدارس به لحاظ علمی برای حضور در عرصه‌های مختلف تربیت شوند، چرا که آینده کشور در انتظار این عزیزان بوده و تربیت انسان‌های کاردان و مدیر یکی از اهداف اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جبارزاده اضافه کرد: همچنین تقارن این دو مناسبت دارای پیامی راهگشا برای در کنار هم قرار گرفتن تعهد و تخصص در راستای هدایت جامعه به سمت نور معرفت و رهانیدن از جهل و گمراهی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی، در ادامه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و معلمان، ادامه داد:  امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.