امروز دشمن با ایجاد تردید، شک و شبهه و‌ تولید محتوا جنگ می‌کند
امروز دشمن با ایجاد تردید، شک و شبهه و‌ تولید محتوا جنگ می‌کند
فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز دشمن با ایجاد تردید، شک و شبهه و‌ تولید محتوا جنگ می‌کند و اگر بدون تحقیق و اطلاعات فریب اینها بخوریم به انحطاط کشیده می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: نظام اسلامی به بسیجیان خود افتخار می‌کند و حتی امامین انقلاب بسیجی را خود امام علی(ع) شناخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت ایستادگی بسیجی در مقابل هرگونه توطئه باعث ترس و شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، افزود: به برکت بسیج در تمام ابعاد شاهد پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: قدرت در ابعاد امنیتی و دفاعی ایران باعث ناامیدی دشمن شده است در حالی که شاید قبلا بیش از ۸۰ ناو آمریکا در خلیج فارس بود الان دیگر خبری از یک ناو هم نیست.

وی با اشاره به تلاش سالیانه آمریکا در نابودی انقلاب اسلامی ایران، گفت: به برکت انقلاب و امام رحمت‌الله و حضور اقشار مردمی آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند؛ در پیدایش داعش نیز که به دست آمریکا تشکیل شد و برای نابودی انقلاب بود باز هم هیج غلطی نتوانست بکند.

عباسقلی‌زاده یادآور شد: آمریکا در فضای حقیقی و با وجود ادعاهای ظاهری بر قدرت و تحهیزات، ضعیف و شکست‌پذیر است و‌ همیشه شکست خورده است.

وی اضافه کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون انواع تحریم‌ها را به کشور وارد کرده است و مدام هم افزایش می‌دهد ولی با وجود مردم صبور و انقلابی هر روز تقویت یافته‌ایم و آمریکا را شکست داده‌ایم در حالی که آمریکا از سر عصبانیت و ناامیدی دست به حمایت از اراذل و اوباش اغتشاش‌گر کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز مدام با انواع فراخوان‌ها روبرو هستیم که جوانان باید آگاه باشند و از روی احساسات و هیجان کاری نکنند که بعدا پشیمانی بیاورد.

وی ادامه داد: اگر دشمن فکر کند به چند بسیجی صدمه بزنند و به علما و روحیه اهانت کند باعث براندازی می‌شود باید گفت که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

عباسقلی‌زاده با بیان اینکه دشمن الان فقط یک میدان یکه تازی دارد که  برخی جوانان نیز فریب خورده‌اند و آن میدان فضای مجازی است، افزود: قدردان و شاکر خداوند هستیم که چنین مردم مومن، مقاوم، صبور و انقلابی و فهیم و بصیر را داریم.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: دشمن از روزهای اول انقلاب تا الان با هدف دنباله‌روی تحریم ایجاد نارضایتی است، چرا که‌ می‌خواهد تا کارخانه‌ها از کار بیافتد، مردم از کار بیکار شوند.

وی توضیح داد: دقت کنید سرود سلام فرمانده، راهپیمایی‌ها و چنین برنامه‌هایی همیشه دشمن را عصبانی کرده است و اگر الان تعداد محدود از اراذل و اوباش عرض اندام می‌کنند باید به آنها گفت که این اقدامات در مقابل قدرت نرم و سخت ایران عددی نیست و تا الان هم مورد رافت پدرانه انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند.

عباسقلی‌زاده با تاکید بر اینکه بسیجیان برای صیانت از نظام و حجاب تلاش می‌کنند و امروزه همه مدیون حضور بسیجیان هستیم، افزود: بسیجیان خالصانه و صادقانه برای حفظ اسلام و رضایت آقا صاحب الزمان در میدان هستند و اجازه عرض اندام به هیچ اغتشاش‌گر و دشمن نمی‌دهد.

وی ادامه داد: عزیزان انتظامی نیز شبانه روزی به همراه بسیجیان از کیان انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز دشمن با ایجاد تردید، شک و شبهه و‌ تولید محتوا جنگ می‌کند و اگر بدون تحقیق و اطلاعات فریب اینها بخوریم به انحطاط کشیده می‌شود. 

وی متذکر شد: از جوانان انتظار داریم تا همه مسائل را بررسی کنند و یک طرفه قضاوت نکنند؛ برای مثال دقت کردید که رکن اصلی این تبلیغ‌کنندگان ضد نظام در خاک دشمنان تاریخی ایران اسلامی است؟ یعنی در آمریکا و انگلیس!

عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر منافقین امروز فراخوان داده‌اند، به یاد داریم که همین‌ها روزی ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را کشتند؛ اگر کوموله امروز از ایران و حقوق زن دفاع می‌کند و نام مهسا امینی را بهانه کرده‌اند، قبلا خودشان روزی هزاران نفر از مردم ایران و سربازان بی‌گناه ما را سر بریدند.

وی گفت: انتظاری که از همه مردم و جوانان داریم این است که به دنبال فتنه‌انگیزی پخش شده از شبکه‌های معاند فریب نخورند؛ این امنیت موجود کشور را راحت به دست نیامده است.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: ماهیت دشمن در شاه‌چراغ، ایذه، اصفهان مشخص شد؛ اگر دشمن کمی احساس کند که ناامنی است به هیچ کسی رحم نمی‌کند. 

پایان پیام/