افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۷۴۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در شهرستان مرند
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۷۴۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در شهرستان مرند

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۷۴۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در شهرستان مرند افتتاح و کلنگ زنی شد. در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ویژه مرند و مسئولان شهرستان چندین طرح عمرانی و خدماتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت. ساختمان اداره بیمه سلامت به […]


به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۷۴۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در شهرستان مرند افتتاح و کلنگ زنی شد.

در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ویژه مرند و مسئولان شهرستان چندین طرح عمرانی و خدماتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

ساختمان اداره بیمه سلامت به مساحت ۳۳۵ مترمربع و با اعتبار ۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین کلنگ جابه جایی و افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز مرند با اعتبار بالغ بر ۱۲۰میلیارد تومان و پروژه احداث کیلومتر ۳۴ الی ۴۱ باند دوم محور مرند جلفا به طول ۷کیلومتر و با اعتبار ۶۷میلیارد تومان به زمین زده شد.

پروژه احداث کیلومتر ۴۱ تا ۴۵ حد فاصل سه راهی زنوز تا سه راهی روستای قره تپه به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار ۴۵میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه نیز ۱۲ پروژه آسفالت راههای روستایی اصلی و فرعی شهرستان مرند با اعتبار ۵۱۰میلیارد تومان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.