استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های دادگستری استان در پشتیبانی از حقوق مردم و تحقق عدالت اجتماعی قدردانی کرد
استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های دادگستری استان در پشتیبانی از حقوق مردم و تحقق عدالت اجتماعی قدردانی کرد

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، هفته قوه قضائیه را به مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان تبریک گفت و از تلاش‌ها و زحمات آنان در پشتیبانی از حقوق آحاد جامعه و تحقق بخشیدن به عدالت اجتماعی قدردانی کرد. عابدین خرّم در این دیدار، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت […]


استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، هفته قوه قضائیه را به مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان تبریک گفت و از تلاش‌ها و زحمات آنان در پشتیبانی از حقوق آحاد جامعه و تحقق بخشیدن به عدالت اجتماعی قدردانی کرد.

عابدین خرّم در این دیدار، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گفت: قوه قضاییه مقتدر برای کشور یک هدیه الهی است و استقلال و اقتدار قوه قضاییه جزو افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

وی با اشاره به اقدامات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در برقراری عدالت، گفت: قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است که کارکرد آن، تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد و تلاش سایر نهادها در محکمه قسط قوه قضاییه با صدور آرای قضات به سرانجام مطلوب می رسد.

خرّم با بیان اینکه رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد با تیزبینی و نکته سنجی اقدام می کند، افزود: تمام دست اندرکاران دستگاه قضا در سراسر کشور با قوت و جدیت در صیانت از کرامت انسانی و برقراری عدالت و دفاع از مظلومان اقدام کرده اند و این رویه موجب امیدواری هر چه بیشتر مردم به دستگاه قضا شده است.