ارتقاء سطح علمی، فرهنگی دانش آموزان کمیته با مشارکت امدادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
ارتقاء سطح علمی، فرهنگی دانش آموزان کمیته با مشارکت امدادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان کانون پرورش فکری و کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اجرا خواهند کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان کانون پرورش فکری و کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اجرا خواهند کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، هادی یوسف‌زاده در دیدار با مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، بر توسعه و گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای مخاطبان کودک و نوجوان تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای افزایش این همکاری‌ها تصریح کرد: همکاری‌ها در قالب انتشار فراخوان‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان و نشست‌های تخصصی برای خانواده‌ها با موضوعات مختلف نظیر ایثار و نوع دوستی به اجرا در خواهد آمد.

یوسف‌زاده توجه به فرهنگ کمک به همنوع را اولویت فعالیت‌های مشترک کانون و کمیته امداد دانست و اضافه نمود: کارگاه‌های ویژه‌ای که به همین منظور تشکیل خواهد شد با هدف نیل  به این هدف مهم و با حضور کودکان و نوجوانان به اجرا در می‌آید.

محمد کلامی، مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با استقبال از این توافق صورت گرفته تاکید کرد: هر فعالیتی که در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان اجرامی‌شود باید به صورت تخصصی انجام گیرد و کانون بهترین مکان برای این هدف مهم است.

وی بالا بردن سطح علمی، هنری و ادبی و ترویج و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد را یکی از دستاوردهای این توافق عنوان کرد و در عین حال اظهار امیدواری کرد با همکاری کانون و کمیته امداد در زمینه تولید محصولات فرهنگی متناسب با نیاز کودکان اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

براساس این گزارش، در این دیدار استفاده از ظرفیت‌ مرکز عرضه محصولات کانون در تبریز و شهرهای استان و توزیع این محصولات در بین کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد با تخفیف ویژه مورد تاکید و توافق قرار گرفت.

لازم به ذکر است، معرفی مربیان مجرب برای دوره‌های آموزشی، اهدای کتاب، لوازم التحریر و بازیهای فکری در مراکز کانون، برگزاری کارگاههای هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان تحت حمایت و عضویت سالانه کودکان و نوجوانان در مراکز کانون از مهمترین تعهدات کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان طبق این تفاهم نامه است.