اجرای ۸۰۰ برنامه‌ فرهنگی در فرهنگسرای شهید بهشتی
اجرای ۸۰۰ برنامه‌ فرهنگی در فرهنگسرای شهید بهشتی

امور فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه ۱ با طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای ۸۰۰ برنامه‌ فرهنگی باعث جذب ۲۵۰۰ نفر از شهروندان عزیز در سال ۱۴۰۰ در فرهنگسرای شهید بهشتی شد. به گزارش قلم پرس، با توجه به اینکه فرهنگ مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب و رسومی است که حیات معنوی انسان را در زندگی اجتماعی در بر می‌گیرد، […]



امور فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه ۱ با طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای ۸۰۰ برنامه‌ فرهنگی باعث جذب ۲۵۰۰ نفر از شهروندان عزیز در سال ۱۴۰۰ در فرهنگسرای شهید بهشتی شد.

به گزارش قلم پرس، با توجه به اینکه فرهنگ مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب و رسومی است که حیات معنوی انسان را در زندگی اجتماعی در بر می‌گیرد، اما تحول فرهنگ در طول تاریخ، در حوادث رویدادهای مختلف، غیر قابل انکار است، لذا فعالیت‌ فرهنگی به عنوان مقوله‌ای مهم در راستای تعامل و پذیرش آگاهانه در میان مردم می‌تواند منجر به نهادینه‌سازی و خودباوری و ایجاد حس مشارکت‌های مهمی و … شود.
بر همین اساس امور فرهنگی اجتماعی منطقه ۱ با طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای ۸۰۰ برنامه مختلف در سال ۱۴۰۰ باعث جذب ۲۵۰۰ نفر از شهروندان عزیز شده است.
از جمع برنامه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۰ می‌توان به کارگاه‌های مهارتی، آموزش مشارکت‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها، ایجاد همدلی و اتفاق نظر در بین شهروندان، آسیب‌شناسی طلاق و راه‌های پیشگیری از آن، کلاس‌های هنری، کلاس‌های قرآنی، دین‌باوری، بصیرت‌افزائی، کلاس‌های نهضت سوادآموزی، خلاقیت در کودکان و … است که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.