اجرای طرح ارتباط تمام الکترونیک قوه قضاییه با نیروی انتظامی در حوزه‌های قضایی استان کرمان
اجرای طرح ارتباط تمام الکترونیک قوه قضاییه با نیروی انتظامی در حوزه‌های قضایی استان کرمان

خبرگزاری میزان – مهدی بخشی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان در نشست تعاملی دادگستری با فرماندهی انتظامی از اجرای طرح ارتباط تمام الکترونیک قوه قضاییه با نیروی انتظامی در حوزه‌های قضایی این استان خبر داد. وی با اشاره به پیشتاز بودن دستگاه قضایی استان کرمان در راستای اجرای دادرسی الکترونیک، عنوان […]

خبرگزاری میزان – مهدی بخشی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان در نشست تعاملی دادگستری با فرماندهی انتظامی از اجرای طرح ارتباط تمام الکترونیک قوه قضاییه با نیروی انتظامی در حوزه‌های قضایی این استان خبر داد.

وی با اشاره به پیشتاز بودن دستگاه قضایی استان کرمان در راستای اجرای دادرسی الکترونیک، عنوان کرد: ابلاغ شیوه نامه اجرایی طرح و اجرای آن به صورت پایلوت در استان کرمان در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مفاد سند تحول قضایی و بیانات ریاست قوه قضاییه بر حرکت به سمت قوه قضاییه هوشمند تاکید داشته و یکی از مصادیق بارز اجرای آن برقراری ارتباط تمام الکترونیک بین مراجع قضایی و انتظامی است.

بخشی با اشاره به تاکید رئیس کل دادگستری و فرماندهی انتظامی استان کرمان بر اجرای طرح با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تصریح کرد: این طرح از اول خردادماه با همت جهادی و روحیه انقلابی همکاران دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان کرمان در چند فاز اجرا می‌شود که در فاز اول ارتباط بین ۲۰ مرجع انتظامی با دستگاه قضایی استان کرمان به صورت تمام الکترونیک برقرار و تا پایان خرداد ماه با تامین اعتبارات لازم در دستگاه انتظامی استان کرمان ارتباط بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی با دادگستری استان کرمان به صورت ارتباط برخط خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فناوری اطلاعات در هفته قوه قضاییه و تقدیر از استان‌های برتر و فعال در راستای هوشمندسازی دستگاه قضایی، از تشویق مراجع انتظامی و شعب برتر در راستای اجرای این طرح خبر داد.

انتهای پیام/