آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس
آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس

فرماندار اهر برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم در این شهرستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس آغاز شد. به گزارش قلم پرس، سیدمحمد عابدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آمادگی این فرمانداری برای برگزاری یک انتخابات سالم و با […]

فرماندار اهر برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم در این شهرستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس آغاز شد.

به گزارش قلم پرس، سیدمحمد عابدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آمادگی این فرمانداری برای برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور حماسی وپرشور خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و تا ۱۴ اسفندماه سال جاری به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۳ هزار نفر عوامل اجرایی، انتظامی، بازرس و انتظامات و حمل و نقل با ستاد انتخابات شهرستان اهر همکاری خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اهر و هریس گفت: در شهرستان اهر ۱۴۵ صندوق رأی که ۸۳ صندوق سیار و ۶۲ صندوق ثابت می‌باشد که از این تعداد نیز ۸۷ صندوق در مناطق روستایی در خدمت عزیزان روستایی و عشایری خواهند بود.

عابدی، افزود: بیش از ۱۳۰ هزار نفر واجد شرایط برای رأی دادن در حوزه انتخابیه اهر و هریس هستند.

فرماندار اهر افزود: ستاد حوزه انتخابیه اهر و هریس از اولین ساعات صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون سه نفر برای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

گزارش فارس حاکی است، بر اساس این گزارش شهرستان اهر با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و شهرستان هریس با بیش از ۶۸ هزار نفر جمعیت از این دو شهرستان یک نفر به مجلس دهم راه خواهند یافت.

 دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس به دلیل ابطال توسط شورای نگهبان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.