آزادسازی ۱۱ زندانی در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری با مساعدت‌ مسئولان قضایی
آزادسازی ۱۱ زندانی در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری با مساعدت‌ مسئولان قضایی

خبرگزاری میزان – با مساعدت‌های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری تعداد ۱۱ زندانی که باقیمانده حبس آن‌ها به طور میانگین چهارماه و یا کمتر بود از زندان لردگان آزاد شدند. سعید جریده اصل ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری در خصوص آزادی این زندانیان اظهار […]

خبرگزاری میزان – با مساعدت‌های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری تعداد ۱۱ زندانی که باقیمانده حبس آن‌ها به طور میانگین چهارماه و یا کمتر بود از زندان لردگان آزاد شدند.

سعید جریده اصل ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری در خصوص آزادی این زندانیان اظهار کرد: به مناسبت میلاد پرخیر و برکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۱۱ زندانی پس از حصول اطمینان از تنبه و اصلاح رفتار ایشان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: به این زندانیان بر اساس میزان باقی مانده حبس شان مرخصی منتهی به آزادی اعطا شد.

دادستان شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته جهت اصلاح و بازپروری مجرمان و کاهش جمعیت کیفری زندانها، رویکرد دادستانی شهرستان لردگان برخورد قاطع و بدون اغماض با مجرمان خطرناک و سابقه دار از جمله اشرار و مرتکبین جرائم خشن است و لذا این افراد به هیچ عنوان مشمول ارفاقات قانونی قرار نخواهند گرفت.

انتهای پیام/