کلیات طرح جامع پایانه مرزی نوردوز  تصویب شد
کلیات طرح جامع پایانه مرزی نوردوز  تصویب شد

در شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور، کلیات طرح جامع پایانه مرزی نوردوز را تصویب کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، نشست شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور با دستور کار تصمیم در مورد کلیات طرح پایانه مرزی نوردوز  در مرز با ارمنستان برگزار شد. وزیر راه و شهرسازی […]



در شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور، کلیات طرح جامع پایانه مرزی نوردوز را تصویب کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، نشست شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور با دستور کار تصمیم در مورد کلیات طرح پایانه مرزی نوردوز  در مرز با ارمنستان برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن اشاره  به اهمیت پایانه های مرزی در کریدورهای ترانزیتی شمالی-جنوبی و شرقی-غربی کشور، بر تقویت و استمرار همکاری های سازنده مرزی  با کشورهای همسایه و مشارکت بر اساس منافع مشترک با این کشورها و نیز توجه ویژه به منافع ملّی حاصل از ظرفیت سازی، تحرک بخشی و توسعه همه جانبه پایانه های مرزی از بعد زیرساختی و علاوه بر آن، مدیریتی و  فرآیندی تأکید کرد.     

در این نشست کلیات طرح جامع پایانه مرزی نوردوز  تصویب و  مقرر شد مشاور طرح نسبت به برگزاری جلسات مستمر با بخش ها و دستگاه های ذیربط بالاخص گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت بررسی و بازنگری در جرئیات طرح، با تأکید بر افزایش سرعت عبور و مجهز کردن پایانه به تجهیزات نوین اقدام و نتیجه را به دبیرخانه شورا اعلام کند.

سی امین نشست شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور نمایندگان عضو این شورا  و سایر مدعوین از  فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه، وزارت نیرو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان حفظ نباتات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دیگر نهادهای مربوطه در محل ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

پایان پیام/