چطور می‌توان میزان حوادث چهارشنبه‌سوری را کاهش داد؟
چطور می‌توان میزان حوادث چهارشنبه‌سوری را کاهش داد؟

به گزارش قلم پرس، با توجه به حوادث چهارشنبه سوری سالهای اخیر و لزوم پیشگیری از این حوادث و کمک به کاهش خسارات و تلفات جانی و مالی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با همکاری و مشارکت چند رسانه آنلاین، اقدام به برگزاری دومین نظرسنجی در این خصوص کرده است. در […]

به گزارش قلم پرس، با توجه به حوادث چهارشنبه سوری سالهای اخیر و لزوم پیشگیری از این حوادث و کمک به کاهش خسارات و تلفات جانی و مالی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با همکاری و مشارکت چند رسانه آنلاین، اقدام به برگزاری دومین نظرسنجی در این خصوص کرده است.

در نظرسنجی اول واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز که از طریق هشت رسانه انلاین انجام شد، در خصوص بهترین راهکار برای کاهش آسیب های ناشی از مراسم چهارشنبه سوری نظرسنجی شد که نتیجه آن، گزینه “تامین نقاط مشخص و امن برای مراسم” با ۳۷ درصد، بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

در نظرسنجی دوم واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اما سئوالی با این مضمون که “با مشارکت شهروندان و رعایت نکات ایمنی” الف) می توانیم میزان حوادث چهارشنبه سوری را کاهش دهیم ب) نمی توانیم میزان حوادث چهارشنبه سوری را کاهش دهیم، نظرات شهروندان را جویا شده است.

این نظرسنجی با هدف آموزش شهروندی در خصوص حوادث و خسارات مالی و جانی چهارشنبه سوری، تا روز چهارشنبه ۲۵ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.