پیگیری ترک فعل مسوولان "باسمنج" در ساخت و سازهای غیرمجاز
پیگیری ترک فعل مسوولان "باسمنج" در ساخت و سازهای غیرمجاز

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان‌شرقی از پیگیری ترک فعل مسوولان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه باسمنج شهرستان تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، احمد موقری ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور «اتخاذ تدابیر لازم در جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز […]



سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان‌شرقی از پیگیری ترک فعل مسوولان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه باسمنج شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، احمد موقری ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور «اتخاذ تدابیر لازم در جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی منطقه عمومی باسمنج» تشکیل شد، اظهار کرد: اراضی منطقه عمومی باسمنج در سال‌های اخیر مورد تهاجم زمین‌خواران و افراد سودجو و فرصت‌طلب قرار گرفته است که اقدام عاجل از طرف دستگاه های مسوول برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در آن منطقه به عمل نیامده و موجب شده منطقه به نحو بارزی با شیوع گسترده ساخت و ساز غیرمجاز مواجه گردد.

وی از پیگیری ترک فعل مسوولان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه باسمنج شهرستان تبریز اعم از شهردار و مسوول خبر داد و گفت: قصور و تعلل یک مسوول و ترک فعل وی در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز،  مصداق بارز تضییع حقوق بیت‌المال است و بایستی پیگیری شود.

 موقری همچنین با اشاره به اختلاف و مشکلات مابین شهرداری تبریز و بخشداری باسمنج بر لزوم رفع تداخل حریم بخش و شهر باسمنج با شهرداری منطقه ۹ کلان‌شهر تبریز تأکید کرد.

باسمنج یکی از شهرهای توریستی و ویلایی ایران در بخش باسمنج شهرستان تبریز واقع شده‌ است. با ایجاد بخش باسمنج در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ این شهر صاحب نهاد بخشداری شده و به عنوان مرکز اداری بخش باسمنج شناخته شد.

انتهای پیام/س