پیشرفت ۶۰ درصدی احداث فرهنگسرای پارک ستارخان
پیشرفت ۶۰ درصدی احداث فرهنگسرای پارک ستارخان

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی در تشریح این خبر گفت: به منظور توسعه امکانات آموزشی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، شهرداری منطقه ۱۰ احداث یک باب فرهنگسرا در محوطه گلستان شهدای ستارخان را توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در دست اجرا دارد.وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در سال جاری با […]

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی در تشریح این خبر گفت: به منظور توسعه امکانات آموزشی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، شهرداری منطقه ۱۰ احداث یک باب فرهنگسرا در محوطه گلستان شهدای ستارخان را توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در دست اجرا دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در سال جاری با سرعت و دقت در حال اجرا هستند، به ویژگی‌های این پروژه فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگسرای پارک ستارخان با هدف ایجاد مکانی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در زمینی به مساحت ۸۴۸ متر مربع و با ۴۶۵ متر مربع زیربنا در دو طبقه در حال احداث است.
گنجی ادامه داد: در راستای افزایش سرانه مطالعه منطقه، کتابخانه و قرائتخانه از بخش‌های دیگر این فرهنگسرا خواهد بود.
شهردار منطقه ۱۰ در رابطه با آخرین وضعیت اجرای این پروژه اظهار کرد: با شروع نازک‌کاری فرهنگسرای گلستان ستارخان، این پروژه از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار شده است.
وی تصریح کرد: تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی فرهنگسرا توام با شاخص‌های کیفی، فنی و اصول زیباسازی، اصل مهمی است که امیدواریم با استفاده از تمامی امکانات منطقه و رعایت تمامی موارد مذکور شاهد بهره‌برداری از پروژه مذکور باشیم.
گنجی هزینه احداث این فرهنگسرا را ۴۰ میلیارد ریال اعلام و در پایان ابراز امیدواری کرد فرهنگسرای گلستان ستارخان طبق زمانبندی اجرا و به بهره‌برداری برسد.