پیام سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدا
پیام سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدا

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است: بسمه تعالی «البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند بلکه زنده به حیات ابدی شدند و در نزد خدا بهره‌مند خواهند بود.» آل‌عمران- آیه ۱۶۹۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید در سال ۱۳۵۸ فرصت مغتنمی برای گرامیداشت و بزرگداشت یاد شهدای والامقام است؛ شهدایی که ما […]

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است: 
بسمه تعالی 
«البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند بلکه زنده به حیات ابدی شدند و در نزد خدا بهره‌مند خواهند بود.» 
آل‌عمران- آیه ۱۶۹
۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید در سال ۱۳۵۸ فرصت مغتنمی برای گرامیداشت و بزرگداشت یاد شهدای والامقام است؛ شهدایی که ما تمام داشته‌هایمان را مدیون رشادت و ایثار آن بزرگ‌مردان تاریخ هستیم.
به واقع شهدا، ترجمان فداکاری در لغت‌نامه آزادگی و مردانگی هستند و به برکت خون پاک این عزیزان، اکنون با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب پرشکوه اسلامی ایران، در نهایت امنیت و آرامش به حیات خود تداوم می‌بخشیم و به رشد و تعالی در جایگاه‌های جهانی می‌اندیشیم.
شهدای والامقام بهترین الگو برای همه ما به ویژه نوجوانان و جوانان هستند که در جهت پاسداشت ارزش‌ها و حفظ حریم امنیت و آسایش شهروندان، از هیچ تلاشی دریغ نکردند و جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
بزرگداشت شهدا وظیفه همگانی ما مردم شهادت‌طلب ایران عزیز است و برای رسیدن به این مهم، لازم است هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد، برای نیل به اهداف والای شهدا و توسعه و آبادانی جامعه، تمام همت‌ اش را به کار گیرد و آماده هرگونه ایثار و از خودگذشتگی در این مسیر ارزشمند باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، این روز عزیز را به خانواده بزرگوار شهدا، ملت شریف ایران و شهروندان عزیز تبریزی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای تمام ادامه‌دهندگان راه شهدا مسئلت می‌نمایم. 
مهدی یوسفی
سرپرست شهرداری تبریز