پیام تبریک مدیرکل حراست شهرداری تبریز به مناسبت اعیاد شعبانیه
پیام تبریک مدیرکل حراست شهرداری تبریز به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش قلم پرس، علی اشرفی با تبریک اعیاد شعبانیه به شهروندان و بخصوص کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز، اظهار کرد: شعبان یکی از ماه های مبارک و پر فضیلتی است که ولادت با سعادت چهار امام معصوم (ع) در آن قرار گرفته و ماه شادی آل الله است.وی ادامه داد: عید اصلی مسلمانان و […]

به گزارش قلم پرس، علی اشرفی با تبریک اعیاد شعبانیه به شهروندان و بخصوص کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز، اظهار کرد: شعبان یکی از ماه های مبارک و پر فضیلتی است که ولادت با سعادت چهار امام معصوم (ع) در آن قرار گرفته و ماه شادی آل الله است.
وی ادامه داد: عید اصلی مسلمانان و شیعیان، همین اعیاد مذهبی است که فضیلت های بسیاری دارد و رحمت خداوند در آن جاری است. از طرفی این اعیاد مصادف با فرا رسیدن بهار طبیعت و سال جدید هجری شمسی است که حلاوت آن را دو برابر می کند.
مدیرکل حراست شهرداری تبریز عنوان کرد: در این ایام خجسته و پر برکت، از خداوند متعال توفیق بهره مندی از فیوضات ماه شعبان را برای همه شهروندان و کارکنان خانواده بزرگ و خدوم شهرداری تبریز مسئلت دارم.
وی افزود: امیدوارم با بهره مندی از برکات این ماه عزیز و اعیاد خجسته آن، بتوانیم روح خود را جلا داده و برای میهمانی خدا آماده شویم.