پوشش سریع و مطلوب حوادث شرق تبریز با احداث ایستگاه آتش نشانی خاوران
پوشش سریع و مطلوب حوادث شرق تبریز با احداث ایستگاه آتش نشانی خاوران

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده شهردار منطقه اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی به عنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان خاوران در حال اجرا بوده و انشاءالله در ماه‌های آتی شاهد بهره‌برداری از این پروژه زیرساختی خواهیم بود. وی خاطرنشان ساخت: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر […]

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده شهردار منطقه اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی به عنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان خاوران در حال اجرا بوده و انشاءالله در ماه‌های آتی شاهد بهره‌برداری از این پروژه زیرساختی خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری‌های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی کوپتر شهرک خاوران پیش‌بینی و لحاظ شده است.

حسین زاده تصریح کرد: قطعاً با تکمیل این سایت، امدادرسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان‌های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: از مهمترین پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این ایستگاه آتش نشانی میتوان به پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.