هدف گیری رکابزن لژیونر ایران در تور ایران-آذربایجان برای دریافت پیراهن طلایی
هدف گیری رکابزن لژیونر ایران در تور ایران-آذربایجان برای دریافت پیراهن طلایی

رکابزن تیم تیام هتل چین می‌گوید: هدفش در روز پایانی تور دوچرخه‌سواری ایران‌-آذربایجان، کسب عنوان بهترین دوچرخه سوار و دریافت پیراهن طلایی است. سعید صفرزاده در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، با ابراز رضایت از نحوه برگزاری سی‌وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان اظهار کرد: از لحاظ کیفیت حضور […]



رکابزن تیم تیام هتل چین می‌گوید: هدفش در روز پایانی تور دوچرخه‌سواری ایران‌-آذربایجان، کسب عنوان بهترین دوچرخه سوار و دریافت پیراهن طلایی است.

سعید صفرزاده در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، با ابراز رضایت از نحوه برگزاری سی‌وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان اظهار کرد: از لحاظ کیفیت حضور نفرات اروپایی سطح تور را بالا برده است.
وی افزود:  مرحله چهارم طولانی‌ترین مسیر را داشت و به نظرم سخت‌ترین مرحله تور بود، از بابت کسب عنوان سومی در مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان خوشحال هستم.
وی در رابطه با هدفش در مرحله پایانی این تور گفت: در مرحله چهارم پیراهن قرمز (کوهستان) را کسب کردم و فردا در مرحله پایانی به سمت کسب پیراهن طلایی می روم.
صفرزاده در رابطه با شرایط‌ خود در تیم تیام هتل چین بیان کرد: دوست دارم در تیم باشگاهی کشور خودم رکاب بزنم، شرایط اقتصادی و اینکه به دلایل سیاسی نمی‌توانم در برخی از مسابقات خارجی شرکت کنم، من و امثال من را مجبور کرده که برای تیم های خارجی رکاب بزنیم و این انتخاب برخلاف میل باطنی من است.
رکابزن لژیونر ایران در خصوص اینکه پس از کسب مدال برنز مرحله چهارم، این نشان را به مادرش اهدا کرد، خاطرنشان کرد: معتقدم مادر ورزشکاران، زحمات به مراتب بیشتری را متقبل می‌شوند و تمام موفقیت‌هایم را مدیون زحمات مادرم هستم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷