نشست شهردار منطقه ۱۰ با همکاران معاونت فنی و عمرانی منطقه
نشست شهردار منطقه ۱۰ با همکاران معاونت فنی و عمرانی منطقه

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در نشستی با همکاران معاونت فنی و عمرانی این منطقه، بر تسریع در تکمیل همه پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در سطح حوزه تاکید کرد. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی در این جلسه با اشاره به اینکه ارتقای سطح خدمات رسانی از اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۰ است، اظهار کرد: معاونت فنی و […]



شهردار منطقه ۱۰ تبریز در نشستی با همکاران معاونت فنی و عمرانی این منطقه، بر تسریع در تکمیل همه پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در سطح حوزه تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی در این جلسه با اشاره به اینکه ارتقای سطح خدمات رسانی از اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۰ است، اظهار کرد: معاونت فنی و عمرانی یکی از اصلی‌ترین حوزه‌هایی است که شهرداری می‌تواند ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارد و پروژه‌های مهمی را برای حل مشکلات شهر انجام دهد.
وی با تاکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرای فعالیت‌های عمرانی سطح منطقه خواستار وحدت رویه، نظارت کامل و دقیق بر عملکرد پیمانکاران، ارایه خلاقیت در طرح‌ها و پروژه‌های شهری و تلاش برای ارایه خدمات بهینه و مناسب به شهروندان شد.
شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر اهمیت زمان‌بندی در اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: پروژه‌ها باید بر اساس زمان‌بندی مشخص اجرا شود.
وی بر لزوم کار شبانه روزی در معاونت فنی و عمرانی منطقه به منظور آبادانی و توسعه منطقه تاکید کرده و خواستار تحول اساسی در بخش عمرانی منطقه ۱۰ شد.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت صادقانه را یکی از مهم‌ترین اصول کاری بیان کرد و افزود: هدف اصلی شهرداری منطقه ۱۰ ایجاد وحدت و تعامل در راه خدمت بیشتر به مردم است و لازم است ضمن ارج نهادن به تلاش‌های گذشته، با قوت و قدرت بیشتر در رفع مشکلات مردم و رسیدگی به نارسایی‌های موجود و فراهم کردن موجبات رضایت شهروندان بکوشیم.
در این جلسه اقدامات عمرانی صورت گرفته و در دست اقدام در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات این حوزه و زمینه‌های مرتفع‌سازی آنها ارزیابی شد.