معاون دانشگاه تبریز: اجرای طرح آمایش از نان شب واجب‌تر است
معاون دانشگاه تبریز: اجرای طرح آمایش از نان شب واجب‌تر است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: من از سال ۱۳۸۹ به‌عنوان عضو کارگروه نظارت، از تمام دانشگاه‌های استان بازدید کرده‌ام و با وضعیتی که سیستم آموزش عالی ما دارد، طرح آمایش از نان شب واجب تر است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامرضا حجتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز امروز در […]



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: من از سال ۱۳۸۹ به‌عنوان عضو کارگروه نظارت، از تمام دانشگاه‌های استان بازدید کرده‌ام و با وضعیتی که سیستم آموزش عالی ما دارد، طرح آمایش از نان شب واجب تر است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامرضا حجتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز امروز در جلسه‌ کارگروه آمایش و مدیریت تحول آموزش عالی آذربایجان شرقی اظهار کرد:  شروع اولیه‌ طرح آمایش از سال ۸۳ کلید زده شد و از آن زمان تاکنون، بازنگری در نظام آموزش عالی جزو ضروریات بوده است.

وی افزود: هیچ رشته‌ و دانشگاهی حذف نخواهد شد و هدف اصلی از این طرح، برقراری عدالت آموزشی است.

حجتی با بیان اینکه نباید صرفا کسب درآمد را مد نظر قرار داد، خاطرنشان کرد: من از سال ۱۳۸۹ به‌عنوان عضو کارگروه نظارت، از تمام دانشگاه‌های استان بازدید کرده‌ام و با وضعیتی که سیستم آموزش عالی ما دارد، طرح آمایش از نان شب واجب تر است.

براساس این گزارش، در ادامه‌ی این جلسه، روسای دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان، هنر اسلامی تبریز، مراغه‌، بناب، علمی کاربردی، پیام نور و فنی و حرفه‌ای و رییس پارک علم و فناوری استان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نقاط قوت و ضعف و همچنین نحوه‌ی اجرای طرح آمایش آموزش عالی در استان پرداختند.