مشکلات ۲۴۴ واحد تولیدی سال گذشته با کمک دادگستری آذربایجان شرقی بر طرف شد
مشکلات ۲۴۴ واحد تولیدی سال گذشته با کمک دادگستری آذربایجان شرقی بر طرف شد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته مشکلات ۲۴۴ واحد تولیدی استان بررسی شد و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات آن‌ها صادر شد. موسی خلیل الهی در گفت‌وگو با خبرنگاران،با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی کشور بحث اشتغال بوده و اگر آسیبی هم در جامعه دیده می‌شود بخش عمده آن […]



رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته مشکلات ۲۴۴ واحد تولیدی استان بررسی شد و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات آن‌ها صادر شد.

موسی خلیل الهی در گفت‌وگو با خبرنگاران،با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی کشور بحث اشتغال بوده و اگر آسیبی هم در جامعه دیده می‌شود بخش عمده آن ناشی از بیکاری است، اظهار کرد: هرچند دستگاه قضایی متولی امر اقتصاد درجامعه نیست، اما خود را مطیع، ولی امر می‌داند و در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه به منظور بهبود و حفظ وضعیت اشتغال و وضعیت اقتصادی در کنار دولت است.

وی افزود: دستگاه قضایی در دو بعد حمایت از واحد‌های دارای مشکلات جزئی و رسیدگی و کمک به واحد‌هایی که به هر دلیلی منجر به ورشکستگی شده اند، وارد عرصه حمایت از وضعیت اقتصادی شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: امیدواریم در آینده وضعیت اقتصادی به حدی بهبود پیدا کند که به حضور دستگاه قضایی برای حل مشکلات نیاز نباشد.

خلیل الهی بیان کرد:سال ۱۴۰۰ در دادگستری استان آذربایجان شرقی مشکلات ۲۴۴ واحد تولید و کارخانه مورد بررسی قرار گرفت و با حمایت های قضایی این مشکلات رفع شد.

انتهای پیام/