مدیریت دانش، یکی از کارهای بزرگی که در مجتمع مس سونگون باید رخ دهد
مدیریت دانش، یکی از کارهای بزرگی که در مجتمع مس سونگون باید رخ دهد
طی آئینی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور دکتر عباسزاده مدیر مجتمع مس سونگون و جمعی از معاونین و مدیران واحدهای مجتمع، از اساتید فرهیخته حوزه آموزش مجتمع مس سونگون تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش قلم پرس، معبود عباسزاده در ابتدای این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، بر لزوم برنامه ریزی منظم در برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برای کارکنان مجتمع تاکید کرد و افزود : یکی از کارهای بزرگی که در مجتمع مس سونگون باید رخ دهد مدیریت دانش است و انتظار داریم حوزه منابع انسانی و دانش و پژوهش مجتمع ، نگاه متمایزی در این خصوص داشته و با ثبت نرم افزاری و مکتوبی بافت مسائل، جلوی آزمون خطا گرفته شود.

وی در ادامه از حوزه منابع انسانی و مالی مجتمع خواست بیش از پیش از دانش درون سازمانی بهره برده و از اساتید شاغل در داخل مجتمع استفاده کنند

مدیر مجتمع مس سونگون با تاکید بر اینکه فرهنگ کتابخوانی و یادگیری باید در مجتمع رواج پیدا بکند، افزود: مجتمع مس سونگون همواره از چاپ کتاب و مقاله توسط همکاران حمایت می کند و در صدد آن است که کتابخانه و موزه معدن را نیز در داخل مجتمع راه اندازی نماید.

در ادامه هر یک از معاونین، مدیران و اساتید حاضر در مراسم به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و از عوامل برگزاری مراسم که برای اولین بار در مجتمع مس سونگون اتفاق می افتاد، تقدیر و تشکر کردند.

در پایان مراسم نیز با اهدا دسته گل، لوح تقدیر و هدایایی از اساتید فرهیخته حوزه آموزش مجتمع مس سونگون تجلیل و قدردانی گردید.

 

انتهای پیام/