مجتمع مس سونگون باید از مسائل سیاسی فاصله بگیرد
مجتمع مس سونگون باید از مسائل سیاسی فاصله بگیرد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اینکه شرایط تولید در مجتمع مس سونگون باید مهیا شود، گفت: یک مجموعه تولیدی اگر از مسائل سیاسی فاصله نگیرد، آسیب خواهد دید و ضرر آن به خود مجموعه و استان خواهد رسید. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس […]



مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اینکه شرایط تولید در مجتمع مس سونگون باید مهیا شود، گفت: یک مجموعه تولیدی اگر از مسائل سیاسی فاصله نگیرد، آسیب خواهد دید و ضرر آن به خود مجموعه و استان خواهد رسید.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران صبح امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: مس سونگون یک مجموعه تولیدی و اقتصادی است که در آذربایجان شرقی فعالیت دارد و باید تلاش کند به مسئولیت های خود عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط تولید در مجتمع مس سونگون باید مهیا شود، افزود: یک مجموعه تولیدی اگر از مسائل سیاسی فاصله نگیرد، آسیب خواهد دید و ضرر ان به خود مجموعه و استان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع  مس ایران اظهار امیدواری کرد مجتمع مس سونگون به دلیل ظرفیت هایی که در آن در وجود دارد، شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

پایان پیام/