عملیات نوسازی کوی فرهنگ با ۵۵ درصد پیشرفت ادامه دارد
عملیات نوسازی کوی فرهنگ با ۵۵ درصد پیشرفت ادامه دارد

به گزارش قلم پرس، عملیات نوسازی کوی فرهنگ جنب دبیرستان طالقانی در خیابان امام خمینی (ره)، برای ساماندهی به وضعیت نامطلوب ترافیکی و همچنین احداث مسیر پیاده‌رو برای تأمین امنیت عابران پیاده شروع شده و با ۵۵ درصد پیشرفت ادامه دارد.این عملیات با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه، بعد از تخریب آسفالت‌های قبلی و مسطح […]

به گزارش قلم پرس، عملیات نوسازی کوی فرهنگ جنب دبیرستان طالقانی در خیابان امام خمینی (ره)، برای ساماندهی به وضعیت نامطلوب ترافیکی و همچنین احداث مسیر پیاده‌رو برای تأمین امنیت عابران پیاده شروع شده و با ۵۵ درصد پیشرفت ادامه دارد.
این عملیات با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه، بعد از تخریب آسفالت‌های قبلی و مسطح سازی و فشرده سازی‌های لازم در کف کوی، با احداث مسیرهای پیاده‌رو در دو طرف کوی با عرض ۲ متر آغاز شد.
تا به حال در عملیات نوسازی و بهسازی کوی فرهنگ، ۱۳۰ متر از پیاده‌رو ضلع غربی با استفاده از سنگ‌های اسپراخون کف‌سازی شده و همچنین به طول ۹۰ متر از کف‌سازی مسیر سواره‌رو نیز با کف‌پوش‌های طرح دمبل ترافیکی مقاوم به بار سنگین ترافیکی به پایان رسیده است.
عملیات نوسازی و بهسازی کوی فرهنگ به خاطر شرایط جوی چند روز تعطیل شده که بعد از مساعد شدن وضعیت آب و هوایی، شروع خواهد شد.