ضرورت ایجاد نیروگا‌ه تولید برق توسط واحدهای صنعتی/ مدیریت برق باید در استان باقی بماند
ضرورت ایجاد نیروگا‌ه تولید برق توسط واحدهای صنعتی/ مدیریت برق باید در استان باقی بماند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: : تمام تلاش ما بر این است که واحد‌های با مصرف بالای هفت مگا، نسبت به ایجاد نیروگاه اقدام کنند و به‌هیچ عنوان نباید واحد‌های با توان پایین با واحد‌های با توان بالا را مقایسه کنیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در هشتاد و […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: : تمام تلاش ما بر این است که واحد‌های با مصرف بالای هفت مگا، نسبت به ایجاد نیروگاه اقدام کنند و به‌هیچ عنوان نباید واحد‌های با توان پایین با واحد‌های با توان بالا را مقایسه کنیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در هشتاد و هفتمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی اظهار کرد:کارگروه‌ها و جلسات زیادی با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شده و تمام تلاش ما بر عدم قطعی واحد‌ها و رسیدن کمترین آسیب به آن ها است.
 
محمد کلامی ادامه داد: مدیریت برق تاکنون برعهده‌ استان بود و نهایت سعی خود را انجام می دهیم تا مدیریت در استان باقی بماند.
 
وی افزود: گلایه‌ ما از بعضی واحدها این است که علی‌رغم توانایی مالی و امکاناتی برای ایجاد نیروگاه و با اینکه بعد از استقرار تیم مدیریتی استان در دولت جدید چندین جلسه در این خصوص برگزار شده، تاکنون اقدامی نکرده‌اند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که واحد‌های با مصرف بالای هفت مگا، نسبت به ایجاد نیروگاه اقدام کنند و به‌هیچ عنوان نباید واحد‌های با توان پایین با واحد‌های با توان بالا را مقایسه کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ما منافع خود را جدا از منافع فعالان بخش خصوصی نمی‌بینیم و موفقیت شما به منزله‌ی موفقیت ما است.
 
کلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاورد‌های سفر رئیس جمهوری به استان گفت: اعتباری بالغ بر ۲۳ همت و ۱۸ همت نیز در قالب تسهیلات برای قسمت‌های مختلف عمرانی، گردشگری، دانش‌بنیان و … اختصاص یافته است.
 
وی ادامه داد: اعتبارات فوق دو ساله بوده و تاثیرات زیادی در رونق اقتصادی استان خواهد داشت و ما همواره پشتیبان و تسهیل‌گر اقدامات بخش خصوصی هستیم.
 
گفتنی است؛ در این نشست «محدودیت های تامین برق صنایع استان در فصل تابستان ۱۴۰۱» به‌عنوان موضوع پیش از دستور و بررسی «جرایم مربوط به تقسیط بدهی‌های مالیات بر ارزش افزوده‌ی فعالین اقتصادی استان»، «عدم ضرورت استفاده از موسسات حسابرسی در ارائه صورت‌های مالی» و «عدم اجرای بند (ک) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با موضوع “مدیریت تبعات احتمالی انتشار اوراق مالی اسلامی در بازارهای پول و سرمایه کشور”» به‌عنوان دستور این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

انتهای پیام/