سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تبریز معرفی شد
سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تبریز معرفی شد

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر صبح امروز با حضور در محل باغ صبا، بهرام روشنی را به عنوان سرپرست، جایگزین رضا جمالی کرد. شهردار تبریز در این مراسم اظهار کرد: حوزه سرمایه‌گذاری یکی از موضوعات مورد تأکید اعضای محترم شورای شهر تبریز است. وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری دو بحث وجود دارد؛ یکی بحث اقتصادی است […]

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر صبح امروز با حضور در محل باغ صبا، بهرام روشنی را به عنوان سرپرست، جایگزین رضا جمالی کرد.

شهردار تبریز در این مراسم اظهار کرد: حوزه سرمایه‌گذاری یکی از موضوعات مورد تأکید اعضای محترم شورای شهر تبریز است.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری دو بحث وجود دارد؛ یکی بحث اقتصادی است که در عملکرد ما هم تاثیرگذار است و دیگری قراردادهای گذشته است.

رنجبر تصریح کرد: قرارداد برخی پروژه‌های گذشته امروز متوقف و  به بانک شهر داده شده است که همین پروژه‌ها به یکی از معضلات شهری تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: این حوزه با یک چالش مواجه شده است که البته زیاد سخت نیست و نیاز به همدلی و هماهنگی وجود دارد.

شهردار تبریز تأکید کرد: در وهله اول از سرپرست جدید سازمان خواستم طی یک برنامه، پروژه‌های نیمه تمام سرمایه‌گذاری را شامل تعهدات و ایرادات و … مشخص کرده و یک یک در قالب هیئت مدیره و یا شورای سازمان مورد رسیدگی قرار گیرد تا هر کدام که ممکن است به چرخه فعالیت برگردد و یا از لحاظ  قانونی و قضایی پیگیری شود.

وی افزود: در وهله بعدی باید به فکر پروژه‌ها، فکرها و ایده‌های جدید باشیم و در این رابطه باید نظر مناطق شهرداری هم اخذ شود.

رنجبر ابراز داشت: ما دیگر نمی‌خواهیم در حوزه‌های تجاری و خدماتی و مسکونی کار کنیم؛ البته در برخی مناطق مثلا در امتداد خیابان ۴۲ متری انقلاب از چنین پروژه‌های خدماتی استقبال می‌کنیم.

در این مراسم رضا جمالی مدیرعامل سابق سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز اهم پروژه‌های اجرا شده در این سازمان طی چهار سال گذشته را تشریح کرد.