سارقان اماکن خصوصی  تبریز در دام پلیس
سارقان اماکن خصوصی  تبریز در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق سابقه دار، با ۱۷ فقره سرقت خانه باغ و کارگاه تولیدی به ارزش ۸ میلیارد ریال در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد تقی سلطانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از […]



رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق سابقه دار، با ۱۷ فقره سرقت خانه باغ و کارگاه تولیدی به ارزش ۸ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد تقی سلطانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغها ،کارگاه ها و کارخانه های کوچک در شهر تبریز، بلافاصله پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، در نهایت متهمان را شناسایی و با تلاش شبانه روزی ،آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به ۱۷  فقره سرقت اعتراف و پرونده  به همراه متهمان به دادسرا ارسال و با صدور قرار تامین قضائی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان درخواست کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال و دارایی های خود حتما مالکان برای اماکن خود نگهبان گمارده و از حفاظت فیزیکی و اجرای حصار در ابتدای ساخت و سازها غافل نشوند.

پایان پیام/

 

پایان پیام/