زیرسازی و لکه‌گیری آسفالت معابر حوزه استحفاظی منطقه ۹
زیرسازی و لکه‌گیری آسفالت معابر حوزه استحفاظی منطقه ۹

به گزارش قلم پرس، حسین زاده شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بهسازی معابر و تسهیل در تردد وسایل نقلیه گفت: با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک، ایمنی در تردد شهروندان و وسایل نقلیه و همچنین ایمن‌سازی و بهسازی معابر، عملیات زیرسازی و ترمیم آسفالت معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ در حال اجرا است. وی […]

به گزارش قلم پرس، حسین زاده شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بهسازی معابر و تسهیل در تردد وسایل نقلیه گفت: با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک، ایمنی در تردد شهروندان و وسایل نقلیه و همچنین ایمن‌سازی و بهسازی معابر، عملیات زیرسازی و ترمیم آسفالت معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ در حال اجرا است.

وی افزود: ارائه خدمات محله‌ای در شهرک خاوران همواره در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرائی این منطقه بوده و نظافت محیط شهری، ایجاد محیط سالم و به تبع آن کسب رضایت شهروندان و همچنین بهره‌مندی از خدمات شهری حداکثری، جزو رسالت‌ها و اهداف معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه است و بدین منظور، برنامه‌های روزانه و منظم این معاونت در اجرای خدمات محله‌ای، با تلاش شبانه‌روزی تلاشگران این حوزه استمرار دارد.

با مساعد شدن شرایط جوی، اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و فنی و عمرانی منطقه ۹ تلاش دارند با شناسایی معابری از سطح منطقه که نیاز به ترمیم و لکه‌گیری آسفالت دارند، نسبت به لکه‌گیری آن اقدام کنند.