رونمایی از پلتفرم طرح نظارت جامع مهارت
رونمایی از پلتفرم طرح نظارت جامع مهارت

در هفتمین همایش مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تبریز از پلتفرم طرح نظارت جامع مهارت رونمایی شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امروز در هفتمین همایش مدیران ستادی و استانی سازمان، پلتفرم طرح نظارت جامع مهارت (طرح نجم) برای نیل به اهداف تعیین شده در طرح(استقرار نظام مولدسازی، […]



در هفتمین همایش مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تبریز از پلتفرم طرح نظارت جامع مهارت رونمایی شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امروز در هفتمین همایش مدیران ستادی و استانی سازمان، پلتفرم طرح نظارت جامع مهارت (طرح نجم) برای نیل به اهداف تعیین شده در طرح(استقرار نظام مولدسازی، افزایش بهره وری مراکز، کیفیت بخشی به آموزش‌های مهارت سازمان) رونمایی شد.

 دبیر اجرایی طرح نجم و مدیرکل دفتر مرکزی اعلام کرد: باتوجه به جمع آوری داده های طرح نظارت جامع مهارت و در راستای تحقق اهداف کمی و کیفی سازمان«پلتفرم طرح نظارت جامع مهارت» در راستای رصد فعالیت ها و شناسایی فرصت ها و چالش ها و با مشارکت مدیران ستادی و استانی و کارشناسان مطلع و صاحب نظر، طراحی و تدوین گردید که اطلاعات جامعی را به منظور تصمیم‌گیری مبتنی بر آمار و اطلاعات عینی و واقعی در اختیار سازمان قرار دهد.

محمدجواد جامه‌بزرگی افزود: پلتفرم مذکور برای برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت سازمان در اختیار حوزه های ذی‌ربط قرار خواهد گرفت که تهیه یک شناسنامه کامل از اطلاعات استان ها(اطلس) نیز، یکی از خروجی های این طرح می باشد. از قابلیت های این پلتفرم می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
۱-  داشتن داشبورد مدیریتی کلان و استانی
۲-  رصد تمامی فعالیت‌های مربوط به مراکز 
۳- شناسایی نقاط قوت و ضعف استان ها و مراکز 
۴- بررسی حوزه منابع انسانی 
۵- بررسی ظرفیت‌های حوزه سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای

پایان پیام/