دیدار مردمی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در مسجد باب‌الحوائج
دیدار مردمی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در مسجد باب‌الحوائج

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در تداوم دیدارهای مردمی، در مسجد باب‌الحوائج کوثر شرقی حضور یافت. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با همراهی معاونان منطقه ۱۰ در ادامه دیدارهای مردمی، ضمن حضور در مسجد باب الحوائج کوثر شرقی، شونده درخواست‌های اهالی و ساکنان بود. شهردار منطقه ۱۰ در این دیدار گفت: مساجد هر محله نقش […]



شهردار منطقه ۱۰ تبریز در تداوم دیدارهای مردمی، در مسجد باب‌الحوائج کوثر شرقی حضور یافت.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با همراهی معاونان منطقه ۱۰ در ادامه دیدارهای مردمی، ضمن حضور در مسجد باب الحوائج کوثر شرقی، شونده درخواست‌های اهالی و ساکنان بود.
شهردار منطقه ۱۰ در این دیدار گفت: مساجد هر محله نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ، تمدن،  تربیت شهروندان و اجرای امور شهری دارد و برگزاری دیدارهای مردمی در فضای صمیمانه و معنوی مساجد، فرصت مناسبی برای بررسی و رفع مشکلات شهروندان است.
وی با ذکر این خبر که این دیدارهای مردمی ادامه خواهد داشت، گفت: این دیدارها مسجدمحور خواهد بود و ما با نوبت‌بندی و اطلاع قبلی به اهالی، هفته‌ای دو بار در مساجد محلات حضور خواهیم یافت.
در این دیدار صمیمی و دوستانه که جمع کثیری از ساکنان کوی علی نژاد کوثر شرقی حضور داشتند، شهروندان حاضر در مسجد به بیان مشکلات محلات خود از قبیل وضعیت عمرانی، خدماتی و … پرداختند.
در این دیدار، شهردار منطقه ۱۰ با بررسی درخواست‌های شهروندان، شخصاً به سوالات متعدد آنان پاسخ داده و با دادن قول پیگیری حل مشکلات آنان، دستورات لازم جهت رسیدگی سریع به امور اهالی را به مدیران شهری صادر کرد.
در خاتمه این دیدار مردمی، هیئت امنا و اهالی حاضر در مسجد از حضور موسی زارعی و رسیدگی به مشکلات شهروندان، از وی قدردانی کردند.
شهردار منطقه ۱۰ علاوه بر حضور چند ساعته در مسجد باب الحوائج، پس از گفتگو با شهروندان از محلات حاشیه‌نشین کوثر شرقی بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این محلات آشنا شد. وی برای تسریع رفع معضل این محلات، به مدیران شهری همراه خود دستورات لازم را صادر کرد.