دیدار فرماندهان سپاه عاشورا و مدیران اداره کل بازرسی استان با استاندار آذربایجان شرقی
دیدار فرماندهان سپاه عاشورا و مدیران اداره کل بازرسی استان با استاندار آذربایجان شرقی

در آستانه هفته دولت، فرماندهان سپاه عاشورا و مدیران اداره کل بازرسی استان با حضور در استانداری، هفته دولت را به استاندار آذربایجان شرقی تبریک گفته و ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دولت در یک سال گذشته، بر همکاری و تعامل همه بخش‌ها برای بهبود شاخص‌های توسعه استان در بخش‌های مختلف تأکید کردند. سردار عباسقلی‌زاده، […]


در آستانه هفته دولت، فرماندهان سپاه عاشورا و مدیران اداره کل بازرسی استان با حضور در استانداری، هفته دولت را به استاندار آذربایجان شرقی تبریک گفته و ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دولت در یک سال گذشته، بر همکاری و تعامل همه بخش‌ها برای بهبود شاخص‌های توسعه استان در بخش‌های مختلف تأکید کردند.

سردار عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار داشت: سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی امنیت و دفاع از ایرانی اسلامی، در همه حوزه‌ها ازجمله بحث عمران و آبادانی، مدیریت بحران‌ها و حوادث طبیعی و محرومیت‌زدایی در کنار مدیریت ارشد استان برای توسعه و بهبود وضعیت فعالیت می‌کند.
 
سعید قاسمی‌وند، رئیس منطقه ۵ بازرسی و بازرس کل آذربایجان شرقی نیز  در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: بدون تردید سازمان بازرسی از تمامی فعالیت‌های توسعه‌ای و پیش‌برنده دولت در استان حمایت می‌کند، ما خود را پشتیبان و حامی دولت و مدیران پاکدست می‌دانیم و به هیچ عنوان هدف ما مچ‌گیری از مدیران نیست.
 
استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم که با عنوان دولت مردمی، انقلابی، عدالت‌پیشه و پاکدست، در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد تلاش کنیم در تراز این دولت عمل کنیم.
 
عابدین خرّم با اشاره به اینکه عملکرد جهادی و انقلابی سپاه عاشورا در همه حوزه‌ها و دوره‌ها قابل تقدیر است، اظهار داشت: مشارکت سپاه با دولت در رفع یا کاهش مشکلات مردم بی‌بدیل و غیرقابل انکار است. 
 
استاندار آذربایجان شرقی افزود: هدف همه مسئولان، اعتلای نظام و پیشرفت کشور است و در این راستا از توان سپاه پاسداران به عنوان یکی از ظرفیت های مهم برای رفع مسائل، مشکلات و توسعه استان باید بهره گیری بهینه کرد.
 
وی با اشاره به اینکه اصلی ترین هدف دولت سیزدهم فسادستیزی است، گفت: عمل به بخشنامه‌ها در تمامی دستگاه‌ها با سرعت و دقت انجام می‌شود که یک حسن است؛ ولی اگر این موضوع، عامل بازدارندگی یک ماموریت و مسئولیت باشد به یک آفت تبدیل می‌شود.