دستگیری عاملان خرید و فروش اشیای قدیمی در شهرستان ملکان
دستگیری عاملان خرید و فروش اشیای قدیمی در شهرستان ملکان

به گزارش قلم پرس از ملکان ، کاظم داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: به دنبال گزارش دریافتی در پایگاه حفاظتی این یگان مستقر در شهرستان ملکان در خصوص خرید و فروش اموال تاریخی و فرهنگی در  این شهرستان اقدامات لازم با هماهنگ نیروی انتظامی شهرستان انجام شد. او در ادامه به کشف و […]

به گزارش قلم پرس از ملکان ، کاظم داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: به دنبال گزارش دریافتی در پایگاه حفاظتی این یگان مستقر در شهرستان ملکان در خصوص خرید و فروش اموال تاریخی و فرهنگی در  این شهرستان اقدامات لازم با هماهنگ نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

او در ادامه به کشف و ضبط شی قدیمی توسط نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و گفت: در این عملیات مشترک، شیء قدیمی کشف و ضبط و در راستای اعلام نظر کارشناسی به اداره‌کل میراث‌فرهنگی تحویل داده شد و عاملان نگهداری و خرید و فروش آن به عنوان متهم دستگیر و به همراه شیٔ مکشوفه به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

داداشی خاطر نشان کرد: هم استانی‌های می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱