حمایت از توسعه و افزایش حجم تولید واحدهای صنعتی ارس
حمایت از توسعه و افزایش حجم تولید واحدهای صنعتی ارس

حمایت از توسعه و افزایش حجم تولید واحدهای صنعتی ارس رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بازدید از خط تواید جدید شرکت پاک سون نوین ارس بر حمایت از توسعه و افزایش حجم تولید واحدهای صنعتی ارس تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،مجید کیانی روز دوشنبه با حضور در شرکت پاک‌سون […]


حمایت از توسعه و افزایش حجم تولید واحدهای صنعتی ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بازدید از خط تواید جدید شرکت پاک سون نوین ارس بر حمایت از توسعه و افزایش حجم تولید واحدهای صنعتی ارس تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،مجید کیانی روز دوشنبه با حضور در شرکت پاک‌سون ارس از خط تولید جدید این شرکت که در آستانه‌ی بهره‌برداری است بازدید کرد.

در این بازدید پیرامون چشم‌انداز فروش داخلی و صادرات محصولات این واحد بحث و تبادل نظر شد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در راستای تسهیل تولید و رفع موانع دستورات لازم را صادر کرد.

شرکت پاک‌سون ارس که در حوزه‌ی تولید محصولات بهداشتی شامل دستمال مرطوب و پوشک کودک و بزرگسال فعالیت دارد، در فاز توسعه با سرمایه‌گذاری مجدد ۱۰۸ میلیارد تومانی و خرید تجهیزات، نسبت به تولید محصولات جدید و افزایش حجم تولیدات سابق اقدام کرده است.