حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در سامانه الکترونیکی سامد
حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در سامانه الکترونیکی سامد

حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در سامانه الکترونیکی سامد خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات برخی از شهروندان در حوزه آب و فاضلاب بود. در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق […]



حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در سامانه الکترونیکی سامد

خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات برخی از شهروندان در حوزه آب و فاضلاب بود.

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد) پاسخگوی سئوالات برخی از شهروندان در حوزه آب و فاضلاب بود.
محمد خانی با تاکید بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان،این امر را ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی شهروندان استانی از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد دانست .
ایشان ابراز امیدواری نمودند که اینگونه ارتباطات بستری مناسب برای آگاهی از مشکلات مردم عزیز استان و همچنین برای پیشبرد بهتر اهداف عالیه شرکت آب وفاضلاب در سطح استانی باشد .