بهره برداری نزدیک به ۱۰هزار میلیارد ریال پروژه برق تبریز در دولت شهید رئیسی
بهره برداری نزدیک به ۱۰هزار میلیارد ریال پروژه برق تبریز در دولت شهید رئیسی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی دوران دولت آیت الله شهید رئیسی دربرق تبریز9 هزار و 930 میلیارد ریال پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است.
به گزارش قلم پرس، اکبر فرج نیا با بیان اینکه برق تبریز افتخار خدمت رسانی برای بیش از یک میلیون و۱۱۶ هزار مشترک خانگی، صنعتی، کشاورزی، عمومی و اداری در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد، اظهار کرد: ۳۵ درصد تعرفه ها مربوط به مشترکان خانگی و ۳۵ الی ۳۶ درصد نیز مربوط به مشترکان صنعتی بوده و مابقی شامل سایر کاربری ها می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت آیت الله شهید رئیسی و با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان آیت الله شهید آل هاشم و مدیریت ارشد استان شهید دکتر رحمتی اقدامات خوبی انجام شده است، افزود:  این شهیدان بزرگوار خستگی‌ناپذیر بودند و با وجود تمام مشکلات در همه حال به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار بودند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، ادامه داد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا به امروز ۶ هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا و به بهره برداری رسیده است.
از مجموع پروژه های اجرا شده ۵ هزار و ۶۶۲ پروژه با اعتبار بیش از ۸ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به شهرستان تبریز و ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۸۱۷ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال مربوط به شهرستان اسکو و ۶۲۹ پروژه با اعتیار بیش از۸۱۴ میلیارد ریال مربوط به شهرستان آذرشهر است.

انتهای پیام/